sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Esittelen vähän itseäni...

Eli siis ajattelin alkaa bloggaamaan, koska  mun frendeilläki on blogeja ja aattelin et mäki teen :)  Tässä ihan alkuun aattelin vähä esitellä itseäni :)...

Nimi 
- Jenna, Mutta käytän melkein joka paikassa Jemua

Syntymäpäivä
- 17.7.1999

Pituus
- n. 155 cm

Paikkakunta
- Hyvinkää

Hiusten väri
-  hyvin tumman ruskeet, melkein mustat

Silmien väri
- vihreät

Harrastukset
- Akuttaminen<3

Lemmikit
- venäjän kääpiöhamsteri Myy :)

Tärkeimmät ihmiset
- Kaverit, Perhe, Aku Hirviemi...

Lempibändit / artistit
-  Haloo Helsinki,Anna puu, Krista Siegfrids, Pmmp... tykkään aika paljon suomalaisista artisteista

Lempitelevisiosarjat
-  Salatut elämät, Viidakon Tähtöset, Putous(on tosin loppunut jo) ja Uusi päivä

Suosikkielokuvat
- Suomalaiset komediat!

3 kommenttia:

  1. Mäkin pidän suomalaisesta musiikista, ja tunnen Ellin (Haloo Helsingin) Se on ollu mun isosiskon kaa samassa tarhassa, lukion 9 luokkaan asti. Vieläkii ovat hyviä ystäviä, oon päässy niiden keikkabussiiki. AWESOMEN näköi.Pitäs olla kuvii siitä, ni laetan mun blogii.
    Mä seuraan Salkkareita, Uutta päevää,Viidakon tähtösii, Putous <333, Vedetään Hatusta, ja Kosto, vaekka se ei oo suomalainen.

    ~Demi~

    VastaaPoista
  2. Ai sullakin on blogi, kiva :) Jään seuraileen.

    Mun blogi on tossa http://elamanipunainenlanka.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista