sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

MORO !

Nää mun ekat blogit voi tuntua sit aika  oudoilta, koska tää on mullekki viel aika uutta, mut kyllä tää tästä!:)  
 En tuossa ekassa kirjoituksessa maininnut mitään mun luonteesta tai oikein syvällisemmin kertonut mitään. No eli siis jos luonteesta puhutaan niin oon aika ujo ja hiljainen koulussa, mutta kavereiden kanssa ja koulun ulkopuolella oon aika villi:D  Sit osaan olla erilainen ja oma itseni! En esimerkiksi häpeä yhtään sitä että olen Akuttaja!  Ja siitä pääsimmekin uuteen aiheeseen.. Eli Aku  Hirviniemeen!<3 Kun tuossa edellisessä kirjoituksessa sanoin että aku on minulle tärkeä ja rakas henkilö, niin en tarkoita, että hän on minulle sukua, vaan olen hänen yli fanaattinen fani<3  Aku on mulle henki ja elämä, kuten vaikkapa justin bieber beliebereille.... Mutta voin tehdä Akusta joskus erillisen postauksen!  Aattelin tehä listan 5 asiasta joista pidän 

5 ASIAA, JOISTA PIDÄN!

1. Aku Hirviniemi!  Aivan ihana mies! hyvä näyttelemään hän on komea, hänen hahmot on parhaita ja antaisin mitä vaan hänestä! 


2. Värit.  Mun lempiväri on sateenkaari, eli mulla ei oo lempiväriä eikä inhokkiväriä! voin siis pukeutua mihin väriin vaan! 



3. Käärmeet ja liskot. Ajattelin ostaa kärmeen kun muutan omaan kotiin aikuisena :) ostaisin nyt jo, mutta äitini inhoaa käärmeitä:(  

4. Komedia. Etenkin suomalainen! vedetään hatusta, putous, ranuan kummit ja frendit ja kaikki komediasarjat on niin mun juttu!!!  

5.Musiikki. Kuuntelen  melkein ihan mitä vaan musiikkia! ainoa musiikki mitä en voi sietää on Adele, Justin  Bieber, isac Elliot ja One direction!                                                          



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti